Geweldige content met echte verhalen 

Elke organisatie communiceert met de buitenwereld. Toch is goede content schrijven een vak apart. Echte verhalen helpen hierbij. 

Ik werk voor maatschappelijk relevante organisaties, veelal op het snijvlak van zorg en ict. Hier ontstaat content vaak bij medewerkers die schrijven vanuit hun eigen vakgebied, regelmatig met een technische oriëntatie. Daarom is het belangrijk om te zorgen dat die content begrijpelijk is voor de doelgroep. Hoe komen je teksten over bij de mensen die het lezen, welk gevoel roept het op, en motiveert de inhoud hen daadwerkelijk contact met je organisatie op te nemen? En begrijpen ze wat je hen vertelt?

Communiceren met en voor jouw doelgroep(en) betekent je in hen verplaatsen,  begrijpen wat zij van je willen. Dat betekent snappen waar hun pijn zit en die vertalen naar jouw oplossingen. 

Goede content, geweldige verhalen

Door goede content ben je beter vindbaarheid door zoekmachines (SEO). Door toepassing van de termen die je doelgroep gebruikt, zorg je voor een aantrekkelijke en laagdrempelige manier van contact maken over zelfs de meest ingewikkelde onderwerpen. En door echte verhalen te delen, zorg je voor herkenning bij je doelgroep. Zo maak je je doelgroep nieuwsgierig naar (de mensen) in je organisatie en naar jullie verhalen. 

Interviews, echte verhalen voor jouw doelgroep

Gebruik de kracht van echte verhalen. Ik kan interviewen op locatie of online en werk dit uit tot een aantrekkelijke echt verhaal. Kijk bij portfolio voor een impressie van klanten waar Hoofd&Letters al verhalen voor schrijft. 

Meer informatie

Wil je meer weten over de mogelijkheden om met mij samen te werken aan jouw echte verhalen? Neem dan contact met mij op.